Beste patiënt,

Dit zijn dit zijn de maatregelen die wij nemen om u en onszelf te beschermen tegen het risico van besmetting met COVID-19:

– Indien u zich ziek voelt (ook al is het maar een beetje), gelieve uw afspraak dan te verplaatsen naar een latere datum.

– We vragen u om een mondmasker (mondmasker van bij de apotheek, zelfgemaakt mondmasker) te voorzien en dat te dragen van bij binnenkomst van de praktijk. Ook een eventueel begeleidende persoon dient een mondmasker te dragen.

Enkel de persoon die een afspraak heeft zal gezien worden.

– Probeer een vijftal minuten voor uw afspraak in de praktijk aanwezig te zijn. Op die manier houden we de tijd in de wachtzaal zo kort mogelijk. U kan eventueel even in uw auto wachten.

Kom zeker niet te laat! Indien u te laat bent, zal de afspraak verplaatst worden naar de eerstvolgende vrije afspraak (verplaatsing van drie maanden).

– Iedereen die de praktijk binnenkomt, wordt gevraagd zijn/haar handen te ontsmetten. Patiënten die handschoenen dragen bij binnenkomst, dienen deze af te nemen en ook de handen te ontsmetten.

– Indien mogelijk komt u best alleen, er wordt slechts één begeleidende persoon toegelaten. Breng geen kinderen mee, behalve indien zij de patiënt zijn. Andere kinderen kunnen niet meekomen. Dit opnieuw om overvolle wachtzalen en ziekteoverdracht te vermijden en onze meest kwetsbare patiënten te beschermen.

– De consultatie zal beperkt worden tot één probleem. Eventueel bijkomende problemen zullen uitgesteld worden naar een volgende raadpleging.

– Indien u toch dient te wachten met andere patiënten, laat dan voldoende afstand tussen.

– In de wachtzaal zullen alle tijdschriften, folders en speelgoed verwijderd zijn om besmetting op deze wijze te vermijden.

– We trachten de consultaties zo stipt mogelijk te laten verlopen om geen vertraging in de wachtzaal te creëren.

– Er is een absolute voorkeur voor betaling met Payconiq of contactloos via bancontact.

– Indien u één van de komende dagen op het laatste moment uw afspraak dient te annuleren om praktische redenen, hebben wij hier alle begrip voor.

Om de overlast aan de telefoon te vermijden en om het secretariaatspersoneel de kans te geven om de aanwezige patiënten zo snel mogelijk te triëren naar de wachtzaal of consultatieruimtes, vragen we u om uw annulaties van afspraken zoveel mogelijk te doen via mail (secretariaat@huidzorgdemeersen.be) of online via de website.

Wij hopen op uw begrip en medewerking voor deze maatregelen.

Huidzorg De Meersen