Voor het maken van een afspraak gebruikt u bij voorkeur de online afsprakenplanner hierboven. De wachttijd via deze manier toont de reële situatie (U zal dus niet sneller een afspraak krijgen telefonisch). Verder kan U ook een mail sturen om een afspraak aan te vragen via secretariaat@huidzorgdemeersen.be (met vermelding van Uw telefoonnummer) of vul uw gegevens aan in het contactformulier. Ons secretariaat zal telefonisch contact opnemen om samen met U de afspraak te plannen.
Het secretariaat is open op maandag, dinsdag en donderdag van 9h tot 12h30 en van 13h30 tot 17u, op vrijdag tot 16u en op woensdag van 9h tot 12h.
Bij dringende gevallen neemt U best contact op met uw huisarts.
Vertegenwoordigers worden enkel gezien na afspraak en kunnen enkel telefonisch een afspraak maken.
Een afspraak geldt voor één persoon. Er wordt een tijdslot per patiënt voorzien! Indien U meerdere problemen heeft, kan dit eventueel gespreid worden over twee consultaties. Kom steeds tijdig naar uw afspraak, anders laat U iedereen die volgt wachten. Een beperkte wachttijd is soms mogelijk, hiervoor vragen we Uw begrip. We doen er alles aan om deze wachttijd te beperken.
Indien U een afspraak niet kan nakomen, gelieve minstens 24h op voorhand te annuleren, zodat andere patiënten deze plaats kunnen innemen. Annuleren kan U doen via de website, via mail (secretariaat@huidzorgdemeersen.be) of telefonisch. Indien U niet verwittigt binnen deze termijn of U komt niet opdagen voor een afspraak zonder te verwittigen, zal een vergoeding worden aangerekend.
Meld u tijdig aan, breng steeds uw ID kaart en eventueel een medicatielijst mee. Betalen kan cash, Payconiq en Bancontact.